Tuesday, September 28, 2010

Dwars door Mechelen

Zondag kwamen Bart en Nancy babysitten op Jef, de eerste keer een babysit bij ons thuis! Mark en ik deden namelijk mee aan Dwars door Mechelen. Vanmiddag werden de officiële resultaten gepubliceerd. Ik surfte meteen naar de laatste pagina, maar tot mijn grote verwondering was mijn naam daarop niet terug te vinden, ik stond gewoonweg op de vóórlaatste pagina! Ik ben als 2095ste geëindigd met één uur, één minuut en twee seconden. Da's dikke anderhalve minuut beter dan twee jaar geleden. Volgend jaar ga ik voor onder het uur!

Hier zie je mij nog een sprintje trekken voor de laatste honderd meter - mental note: volgende keer lachen ter hoogte van de finish.

3 comments:

Nancy en Bart said...

Oh, dat is dan nog beter dan ge eerst zei! Dus toch vooruitgang geboekt! :-)

Die tien minuten dat Jef is komen supporteren hebben dus geholpen. :-D

Als hij de 10de in Hasselt niet slaapt komen we nog rap supporteren op het einde en wie weet zit ge dan op het uur!

Mira said...

Mee doen is belangrijker dan winnen! Ik vind dat het zo wie zo een dikke pluim verdient!!

Els said...

@ Nancy: Die morele steun is zeker en vast niet te onderschatten!

@ Mira: Bedankt, ik ben zelf ook zeer tevreden met de uitslag.