Sunday, July 13, 2014

Dwars door Mechelen/Hasselt

Binnenkort komen Dwars door Mechelen (10km - 28 september) en Dwars door Hasselt (15 km - 12 oktober) er weer aan. Vorig jaar heb ik beiden weliswaar niet zo heel snel maar wel comfortabel kunnen uitlopen. Sinds enkele maanden zit het lopen helaas wat in het slop. Het ontbreekt me aan tijd, energie en motivatie om het weer op te pikken. Ik had Evi Gruyaert er nochtans al bijgehaald met de app voor 10 kilometer voor gevorderden, maar ook dat mocht niet baten. 
Nu dat het WK zo goed als afgelopen is, kan ik misschien weer wat vroeger gaan slapen en op die manier wat meer energie over te houden om 's avonds te gaan lopen. Tijd is uiteindelijk een kwestie van tijd maken. En nu dat er mij nog exact 12 weken resten voor Dwars door Mechelen kan ik mij misschien motiveren om nog net het trainingsschema van Evi af te werken. Ik ga ervoor! Update volgende week...


3 comments:

Anonymous said...

Ouderschapsverlof?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeen !

Nieuw op de arbeidsmarkt :
"dwarslopersverlof"

Courage !
Nog 11 weken en half !
(spijtig, dwars door brugge is voorbij)

Els said...

Dwars door Brugge misschien op de agenda zetten voor volgend jaar, lijkt me wel mooi!

Anonymous said...

Dwars door Brugge is idd mooi, zeg ik als toeschouwer (is nl mijn specialiteit). Sam liep het dit jaar vlotjes uit, dixit fiere ma.